وبلاگ

هزینه ثبت نام لاتاری

آدرس وب سایت رسمی لاتاری آمریکا travel.state.gov است و شما می توانید تمام مراحل ثبت‌نام در قرعه کشی لاتاری را به صورت شخصی و رایگان انجام دهید. اما اگر با روند ثبت نام lottery و جزئیات پروسه ویزای DV لاتاری مشکل داشته و می خواهید با اطمینان بیشتری در این قرعه کشی جذاب شرکت کنید، می توانید از خدمات تخصصی ثبت نام لاتاری 2023 موسسه گرین وین برای این منظور استفاده کنید.

 

وبلاگ سایت گرین وین کارت یک مجله مهاجرتی رایگان با  هدف افزایش آگاهی شما متقاضیان عزیز است. جهت اطلاع از جزئیات بیشتر توصیه می‌کنیم که سایر مقالات سایت را نیز بخوانید.

 

هزینه ثبت‌نام لاتاری از طریق موسسه مهاجرتی گرین وین به شرح زیر است:

  • مجرد: 100 هزار تومان
  • متاهل یک شانسه: 120 هزار تومان
  • متاهل دو شانسه: 180 هزار تومان
  • فرزند به ازای هر نفر: 45 هزار تومان

یعنی شما می توانید انجام تمامی امور ثبت نام لاتاری 2023 به کارشناسان ما سپرده و با پرداخت مجموع 225 هزار تومان به ازای یک خانواده 3 نفره (متقاضی اصلی، همسر و یک فرزند)، برای ویزای DV آمریکا در سال جدید میلادی اقدام کنید.

البته در صورتی که مجرد باشید، الزامی به داشتن زیرمجموعه و ثبت اطلاعات اعضای خانواده نداشته و هزینه ثبت‌نام لاتاری شما 100 هزار تومان خواهد شد.

یکی از نکات مهم ثبت نام لاتاری آمریکا ، امکان استفاده از شانس دوبرابر و یا شانس دوباره است. یعنی اگر شما متاهل باشید، می توانید به عنوان متقاضی اصلی یکبار همسر و فرزند خود را در زیرمجموعه فرم ثبت‌ نام لاتاری قرار دهید و با استفاده از اطلاعات پاسپورت معتبر خود، کد تائیدیه Confirmation number را دریافت کنید.

در مرحله بعدی، همسر شما می تواند به عنوان متقاضی اصلی شما و فرزند را در زیرمجموعه فرم ثبت‌نام قرار دهد و با یک کد Confirmation جدید، از شانس دو برابر این برنامه قرعه کشی جذاب بهره مند شود.

در این صورت، چه شما و چه همسرتان، اگر هر یک در ثبت نام لاتاری 2023 موفق شوید، امکان همراهی همسر و فرزند به آمریکا، اخذ ویزای DV و گرین کارت ارزشمند این کشور برای اعضای خانواده درج شده در فرم ثبت نام وجود دارد.

در صورتی که تمایل به استفاده از شانس دوبرابر لاتاری داشته باشید، هزینه ثبت‌نام لاتاری شما نیز دو برابر خواهد شد. یعنی، با در نظر گرفتن یک خانواده 3 نفره، هزینه لاتاری شما با احتساب همسر و یک فرزند معادل 225 هزار تومان می شود.

طبق آمار جهانی، هر ساله بین 10 تا 12 میلیون نفر از سراسر دنیا در برنامه ثبت نام lottery آمریکا شرکت می کنند و از این میان تنها 55 هزار نفر اجازه دریافت ویزا و گرین کارت ارزشمند آمریکا و اقامت دائم این کشور را به همراه اعضای خانواده پیدا می کنند.

همچنین بیش از 40 درصد از شرکت کنندگان لاتاری آمریکا به دلیل وجود خطاهای رسمی و یا رعایت نکردن مهلت درخواست (ددلاین)، رد صلاحیت و به اصطلاح دیسکوالیفاید می شوند. این موضوع به دلیل سهل انگاری، رعایت نکردن قوانین و استانداردها و جزئیات ذکر شده و تاخیر در ارسال مدارک و یا اقدام برای تعیین وقت سفارت و ویزای آمریکا اتفاق می افتد.

خیلی از متقاضیان شرکت در لاتاری آمریکا، بعد از گذشت چندسال از تکمیل فرم ثبت نام و برنده نشدن، ناامید شده و دیگر به سراغ این برنامه قرعه کشی جذاب و استثنایی نمی روند. اما تجربه کارشناسان مهاجرتی این طور نشان داده که خیلی از افراد برنده برنامه DV لاتاری، بعد از بیش از 2 تا 3 بار تلاش در سالهای مختلف، بالاخره به نتیجه لازم رسیده اند و با دریافت ویزا و گرین کارت بسیار ارزنده آمریکا، تحول عظیمی را در زندگی خود و اطرافیانشان به وجود آورده اند.

از این رو، پیشنهاد می کنیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام لاتاری 2023 ، جزئیات فرم ثبت‌ نام لاتاری ، هزینه لاتاری و مدارک مورد نیاز، با کارشناسان ما در موسسه گرین وین تماس بگیرید.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *